RBIZO.COM Index - Forum - Markt - Zoeken

Home -- Boeken ---> Reacties ( 7 )

Bericht geplaatst door: Joop Steenbergen Tel 0653212361

Ik heb te koop ongeveer 4000 boeken 3 jaar geleden gekocht uit faisement van de slechte in verband met mijn leeftijd stop in met partij handel heb om moment nog veel partijen die goedkoop weg mogen in verband met stoppen van mij activiteiten ....
7 reacties, praat ook gezellig mee of lees de reacties

Disclaimer
De antwoorden en vragen op dit forum zijn ter indicatie en vervangen nooit het oordeel van een deskundige. Raadpleeg daarom ook altijd een erkend gediplomeerd deskundige. De berichten die je hier plaatst worden openbaar gepubliceerd, plaatst daarom geen persoonlijke gegevens in je berichten. Heeft u vragen over het forum neem dan contact op met de webmaster.

De reacties..
Rbizo.com

Misschien een leuk idee om uw boeken aanbod ook te plaatsen in de boeken markt van deze website via deze link: https://rbizo.com/markt/plaats/plaats.php ....

Anoniem

Zijn er ook kleine partijen te koop of alleen de triller boeken.. ....

D.A.M. Kremers

Zoek 2de hands boek: Overpeinzingen van Marcus Aurelius. Niet zo duur graag. ....

Tammie

Ik zoek CLEO van Helen Brown ....

Didi

De geheimzinnige schat door Willy Waterman Brieven aan Joke door Joke raviera ....

Karl Wijnen

Beste Over welke soorten boeken onderwerpen en thema ....

Bekijk alle boeken berichten in het boeken forum.

REAGEER NU OP DIT BERICHT.

Door op verzenden te klikken, gaat u akkoord met de regels

Ook interessant voor u !
Vraagje: Ebook VS Papieren boek. Waar lezen jullie liever in. In een echt papieren
Reacties op: Waarom het lezen van een boek beter is dan tv kijken.
Reacties op: Vraag en aanbod de online boeken markt
CONTACT - GEBRUIKSVOORWAARDEN - PRIVACY STATEMENT
Copyright © 2017 - 2020 Alle rechten voorbehouden.
Page generated in: 1597311306537 ms